februar 20, 2010

Mere svensk demokrati

Malmø kunde ikke klare den enorme indvandring af såkaldte ”enlige flygtningebørn” og belært af dårlige erfaringer kom ingen andre kommuner til hjælp. Så lejede Malmø et vandrehjem i kommunen Vellinge og indlogerede teenage-ungdommen dér. Malmø påtvang således Vellinge Kommune denne indvandring. Samtidigt haglede forargede udtalelser ned over kommunalbestyrelsen i Vellinge.

Nu fabler de socialdemokratiske rigsdagsmedlemmer Luciano Astudillo og Anders Lago om at få en lov ”lex Vellinge”, som skal tvinge alle kommuner til at tage imod de fremmede.

Ikke alle svenske skatteborgere tier.Her er et åbent brev til Luciano Astudillo:


”Heja Lusi, giv svenskerne så meget, de tåler. Det er klart, at de skal tvinges til at tage hånd om alle mulige typer som uindbudt kommer til Sverige. Det manglede bare!

Jeg synes, du er fandens smart og ikke lige så tosset som jeg, som har arbejdet og betalt skat her i landet i hele mit voksenliv. Jeg troede det var et fin måde og værdsat af det svenske folk, at jeg har vist min taknemmelighed, fordi man engang tog sig af mig og mine forældrer og gav os fristed her. Nu begynder jeg at forstå, hvor dum jeg har været. Naturligvis skulle jeg have gjort som du, d.v.s. have arbejdet aktivt for islams udbredning i landet og gjort alt for at tage imod kriminelle elementer og alt andet møj som indebærer omkostninger for svenskdjævlene.

Du er blevet ordentligt belønnet for dit ihærdige arbejde med at sprede kaoset og det mangkulturelle forfald. Jeg bliver snart pensioneret og belønnes så med en pension, som man måske kan humpe sig frem med, og naturligvis må jeg finde mig i, at jeg bare anses for en ækel racist som kun har forfulgt stakkels flygtninge.

Jeg er overbevist om, at du i fremtiden vil blive minister, særligt nu da du vil tvinge de uvillige kommuner til at være med og betale det affald, du er øm om. Nej, det er helt i orden, ingen svenskdjævel skal slippe for sit ansvar. Det er enhver svenskers pligt at tage hånd om alle, der kommer hertil.
Jeg har et forslag til dig som vil gøre dig endnu mere populær. Se at lave en lov, hvor alle svenskere, der bor i store huse og lejligheder skal indskrænke sig til max to værelser og åbne resten af boligen til dem, der har hjælp behov. Naturligvis skal svenskdjævlen betale omkostningerne for hele boligen.

Jeg bliver selv ramt af dette, eftersom vi bare er to i huset efter, at børnene flyttede hjemmefra, og bor på 200 kvadratmeter. Men eftersom jeg tydeligvis er blevet ramt af akut solidaritetsgalskab og en svær samvittighedsabstinens så er jeg bare taknemmelig for dette. Enanden fin idé, som jeg fik lige nu, er at du også kan arbejde på at alle unge svenskere, som er flyttet hjemmefra, straks skal flytte tilbage igen og overlade sine bopæle til flygtninge.
Dette skal gælde alle unge svenskere op til 40-årsalderen.

Lykke til med dit arbejde at djævles med svenskerne, Lusi. Du har fundet den rette måde at vise din taknemmelighed på.”

Sandor Herold
Malmø.