december 13, 2010

Fra bloggen "Jihad i Malmø" om mislykket selvmordsbomber

Nedenstående har jeg hugget fra bloggen "Jihad i Malmø". (NB Ækelt billede af sprængt mand).
Jeg har dog i den mislykkede massemorders brev ved ordet "Gud" hver gang i parentes taget mig den frihed at skrive ordet Allah. Dette fordi visse kræfter forsøger at indbilde naive sjæle, at vi har den samme gud.
Morderens gud er ikke vor.



Islamistisk självmordsmördare i giftastankar


Iraken Taimour Abdulwahab -
29 år idag....
(tja, det blev ju en annorlunda
födelsedag....)
Den förste självmordsmördare som slagit
till i Sverige, men den sjunde som planerat
Mannen är född i Irak, men har tydligen vistats
sporadiskt i Sverige sedan 1992.
Gick på Holavedsgymnasiet 1997-2001.
Studerade sedan i London.
Han bodde senast i Tranås, är gift och har två
barn.
Just nu sökte han ytterligare en fru på harems-


Taimour efter sitt dåd. Vid hans sida tarmarna....
****

Läs mera om bombdådet:

Varför sprängde sig islamisten mitt i julhandeln ?

Terroristdåd i centrala Stockholm
Gudmundson ger som vanligt många uppslag
******
UPDATE:
Nu har SÄPO släppt mördarens hela hatbrev

På arabiska: I den barmhärtiga Gudens (Allahs)
namn. Bönen och freden till profeten
Muhammed, fred vare över honom.
I Guds (Allaha) den barmhärtiges namn:
**
På svenska: Väldigt kort och omfattande
till Sverige och svenska folket. Tack vare
Lars Vilks och hans målningar av profeten
Muhammed (på arabiska) fred vare över
honom (på svenska) och era soldater i
Afghanistan och er tystnad på allt detta
så ska era barn, döttrar, bröder och systrar
dö lika som våra bröder och systrar och barn dö.
**
Nu har islamiska staten uppfyllt vad de har
lovat er. Vi finns nu här i Europa och i
Sverige, vi är en verklighet, inget påhitt,
mer vill jag inte säga om detta.
Våra aktioner kommer att prata för sig själva.
Så länge ni inte slutar ert krig mot islam
och förnedrande mot profeten (på arabiska)
fred vare över honom (på svenska) och ert
dumma support till grisen Vilks.
**
Och till alla muslimer i Sverige säger jag:
sluta fjäska och förnedra er själva för ett
förnedrande liv långt från islam. Hjälp era
bröder och systrar och frukta ingen och
inget, bara Gud (Allah) som ni dyrkar.
**
Och till min familj, försök att förlåta mig.
Jag kunde inte sitta och titta på när allt
orättvisa sker mot islam och profeten
Muhammed (på arabiska) fred vare över
honom, (på svenska) när grisen Vilks
gjorde vad han gjorde.
Förlåt för mina lögner. Jag åkte aldrig
till Mellanöstern för att jobba eller tjäna
pengar, jag åkte dit för jihad. Jag hoppas
ni kan förstå mig någon gång. Jag kunde
aldrig ha berättat allt detta för er eller
någon annan. Min kära fru och barn,
jag älskar er. Jag älskar dig, min fru.
Min kärlek för dig var aldrig en lögn.
Förlåt mig när jag inte berättade något
för dig. Pussa barnen från mig. Säg till
dem att pappa älskar dem, kommer
alltid att älska dem.
**
Till slut så hälsar jag till alla mujahedin,
glöm inte mig i era böner. Be för mig.
Be för mig för att här i Sverige så är
muslimerna så pass förnedrade att
de ber för icke-muslimer i deras
moskéer.
**
Och till slut och till alla mujahedin i
Europa och i Sverige: nu är det dags
att slå till, vänta inte längre. Kom
fram med vad än ni har även om det
är en kniv och jag vet att ni har mer
än en kniv att komma med. Frukta
ingen, frukta inget fängelse, frukta
inte döden.
På arabiska: Jag säger mitt ord och jag
ber Gud (Allah) att förlåta mig och förlåta er.
Bröder. De trogna.