marts 10, 2007

Hadet vokser

Kære blogbesøgere.
Måske husker I ikke denne sag fra Malmø, men her er lidt repitition:
Svensk TV viste hvor elendigt en 98-årig olding blev behandlet. Seerne blev rystede, og en politimand Lindström blev så oprørt, at han skrev et vredt brev (19.4.2005) til den socialdemokratiske borgmester Reepalu og påpegede det uanstændige forhold, at ”perkere” i ghettoen Rosengård blev passet og plejet, mens gamlingen kunne sejle sin egen sø.

Politimanden blev ved byretten frikendt for anklagen om hets mod folkegruppe, men blev alligevel fyret. Nu har arbejdsretten frikendt ham, og nu har borgmesteren Reepalu fået en masse e-mail af samme slags som politimandens. Her nedenfor er et eksempel, som har været offentliggjort bl.a. i Helsingborg Dagblad.

Hvorlænge kan man behandle landets egne borgere skidt? Hadet - som muhamedanerne tog med sig hjemmefra og introducerede os i - har bidt sig fast



Til borgmester Reepalu
Malmø 8.3.07

”Hvorfor er du overrasket over, at Lindstrøm blev frikendt i Arbejdsretten? Han skrev jo bare det, som de fleste synes her i Malmø, og man kan ikke fyre folk bare fordi de tør skrive sandheden.
Jeg skal sige dig en ting, at jeg også hader alle Muhamedanere og deres afkom efter det som min dreng og hans kammerater har været udsat for. Jeg hader f.eks. den indvandreryngel, som rykkede tasken fra min gamle. Jeg hader disse forbandede kurdere, som ikke engang viger for at skyde op åben gade samt sætte ild på husblokke samt at udkæmpe knivslagsmål i villakvartererne. Men frem for alt hader jeg sådanne politikere som stadig mod bedre vidende kaster sig i støvet for alle snyltere som søger sig her til landet.

Men fortsæt du bare med at omdanne dette land til en islamisk filial. Du og dine folkeforræderkolleger - uanset partimedlemskab - har jo haft vældigt held med at gøre Malmø til den multikulturelle losseplads som den er i dag. Et tips i al velmenthed: hvorfor ikke gøre Bagdad til en af Malmøs venskabsbyer og omdøbe byen til Lille Bagdad for at tilfredsstille islamisterne?

Hvorfor ikke også indføre servicetjenester som kommunale selvmordsbombere? Det ville da være et pittoresk multikulturelt indslag i gadebilledet samtidigt med at det måske kunne have givet vore mest overbeviste islamister en meningsfuld beskæftigelse?

Hvorfor ikke også indføre servicetjenester som kommunale selvmordsbombere. Det ville da være et pittoresk multikulturelt indslag i gadebilledet samtidigt med at det måske kunne havde givet vore mest overbeviste islamister en meningsfuld beskæftigelse.

Og her til slut: du må gerne kontakte pressen for at publicere denne e-mail i sin helhed, og du må også gerne kontakte min arbejdsgiver, hvis du synes, du vil have mig fyret. Efter 37 års arbejde ville det være dejligt bare at gå hjemme og ligesom vore kulturberigere bare se bidragene og forsorgspengene dumpe ind ad brevsprækken.”