januar 02, 2015

"Jeres Børn er ikke Jeres Børn"


Her i jule- nytårsdagene lod jeg mit indlæg fra 20. december blive stående i håb om, at flere læste det og prøvede at indse, at staten - ikke mindst socialsektoren - bygger på grundregler fra kommunismen, hvilket langsomt nedbryder og ændrer samfundssystemet. Man lægger især an på at påvirke børn og forældre for at indskrænke forældremyndighed og udvide statsmyndigheden. Læs siderne 178-187 i bogen "Femte Kolonne. 14 års kamp mod nedbrydningen af dansk kultur" af Gertrud Galster. Eller læs Peder Hoves bog "Dèr hænger han".

Og nu, hvor jeg vilde gå videre på min blog, løb jeg minsandten på disse problemer igen. Asger Aamund skriver nemlig i sin glimrende artikel "Øjet i det høje" i PERSPEKTIV om den voksende statskontrol med borgerne. Fremhævelsen herunder er gjort af Spydpigen.

"- for at det ikke skal være løgn har Børnerådsformanden foreslået, at børn filmer forældrenes påståede omsorgssvigt. Og hermed er overvågningen vist kommet rigtigt langt væk fra Islamisk Stat, men tæt på DDR.

Der er bare ingen, der gør noget ved det. Borgerne gør ikke noget. Politikerne gør ikke noget. Og langsomt, men sikkert driver vi ind i formynderstaten på ryggen af et omfattende overvågningsapparat, der er skabt for at beskytte os, men som ender med at kontrollere os. Øjet i det høje."

Kilde:
https://mail.google.com/mail/u/0/#search/Asger+AAmund/14aa7c1e953d0f9d?compose=new