november 05, 2014

De ødelægger barnet!

Undskyld mig billeder og tekst, men de er absolut nødvendige at offentliggøre, hvis I alle skal forstå, hvad det her drejer sig om!

De, der kender min blog, Spydpigen, www.bogspot.spydet.se ved, at jeg hovedsageligt har beskæftiget mig med den snigende kulturkamp. Forskellen mellem europæisk kultur og islamisk kultur er så fuldstændigt modsatrettet, at ethvert samliv er umuligt. Det er enten – eller.
Vor kultur ønskes imidlertid ikke bare tilintetgjort af islam, men også af kommunister og deres medløbere. Kommunistbegejstrede 68'ere findes i alle vigtige, små og store nøglestillinger helt op i selveste EU`s Babelstårn i Bryssel. De har alt for længe herset med vore godtroende underkuede marionet-politikere, og nu er vi nået til det hidtil groveste og mest beskidte EU-diktat nogensinde.


Alle Europas småbørn skal fra 3-4 års alderen ikke bare høre om sex i alle former (fra det normale til perversiteter som pædofili og sodomi), men skal åbenbart også direkte korporligt sexualiseres. Havde jeg ikke haft nogen viden om 68'ernes sex-revolution og visse sexundervisningsmetoder i danske skoler i 70'erne, vilde jeg have afvist dette EU-projekt som det rene løgn! Men det er det ikke! Det er værre endnu: Det er indoktrinering! - og obligatorisk!

Det begyndte i foråret at folde sig ud i Tyskland og Schweiz til forældres bestyrtelse og protester, og i 2015 skal det rigtigt gå løs.

Vil De, du, I - finde jer i dette overgreb på jeres børn og børnebørn? Væk med de pædofile fingre!
Ikke gramse på vore børn! Lad børn være børn! Værn om dem! Vær med i modstanden! Vis, at sådant svineri vil vi ikke være med til!

Gertrud Galster


PS Vi er faktisk selv medskyldige i denne udvikling! Med al vor overdådige tolerance og accept



Anleitung zum Onanieren und

Analsex für Kleinkinder: 

Wer schont unsere Kinder vor den perversen Genderisten?




Auszug: “Wenn du allein bist, solltest du dich erst mit deinen Fingern oder kleineren Objekten stimulieren, bevor du grössere Objekte in den After steckst.