november 18, 2012

Tre Valg


Moralsk Oprustning

Der synes at være stemning for moralsk oprustning, selvom det er overraskende at den skulde kunne komme fra Expressen eller Expo. Politik har altid været brugbar til snusket brug, så der er givetvis meget at rydde op i. Jeg ser, at man begynder langt inde i alfabetet. Hvorfor ikke begynde med A ? - "Alla skall vara med?" Alliancen? Og man medregner vel alle former for slet moral? «Moral uden grænser», uden emnegrænser, tidsgrænser, aldersgrænser, lokale grænser (privatliv).
Der er nok at tage fat på i politikerkredse.

Vi lever i en kaotisk, degenereret og demoraliseret tid. Den blev skabt efter sidste krig ved direkte indsats fra kommunistiske celler og deres brugbare-idioters røde eller radikale medløbere i henhold til de 45 kommunistiske langtidsmål.

Siden invaderedes landet af en anden sindssyg «-isme» med en for os nordboere ny og meget brutal moral.

Nu har jeg så tre valg:
1) jeg vælger de bløde politikere, der ikke vèd noget, ikke tør noget og ikke gør noget.
2) jeg vælger de fremadstræbende nye politikere fra en invandrerkultur, der dræber dem, der tror
noget andet end de selv, hælder syre i hovedet på kvinder, voldtager kvinder, misbruger børn
3) jeg vælger dem, der svarer skarpt igen imod sidstnævnte (måske med grimme ord, jeg ikke bryder mig om), men som er imod voldtægt, imod misbrug af børn, imod syremord, imod balkonmord, imod at sparke folk ihjel på gaden etc. etc.