november 25, 2007

Lille mig og min mælkekarton

Minsandten om jeg ikke for nylig i TV-nyhederne fra Danmark fik en belæring af en velmenende skorstensfejer om, hvordan der skulle fyres miljøvenligt op i en kakkelovn. Jeg måtte under ingen omstændigheder brænde et stykke pap eller en mælkekarton...

Hm!

Højt oppe i luften tegnes der lige linjer efter jetmaskinerne, der krydser hid og did på deres ruter rundt om jorden...

Tænk, at det er lille mig og min mælkekarton og ikke de store maskiner, der får isen ved Nordpolen til at smelte...

Jeg skal ikke umiddelbart gøre mig klog på emnet, men jeg konstaterer, at der er stor uenighed på det felt.Løgn eller sandt? Nu hører jeg tilmed, at der stikker store pengeinteressen i disse forhold. Mammon har en evne til at manipulere alle ting....

Her er et link: http://euro-med.dk/?p=34

Hvad skal man tro?