juni 21, 2011

Allah goda våldtäcksmän lyssner säkert på dig

Åh Gud! Hvor megen uvidenhed og bundløs naivitet er der plads til i den svenske Riksdag?
Er der ikke nogen, der kan forklare denne Cecilie, hvad islam er for en størrelse, så hun ikke
fortsætter sit landsforræderi til fordærv for det svenske folk.

Her er en interessant brevvexling:


Hej Cecilia (Magnusson)...
Jag läste att du hade gått med slöja för att respektera deras religon vid mosken i Göteborg jag vill bara förhöra mej om det är sant....

Och är det sant tycker jag du även skall inskaffa koranen o läsa vad deras tro är om västvärlden
Det skulle vara mycket intressant o få veta om detta är sant eller det är taget från luften....

Samt om du har vetenskap om vad som händer i länder där denna tro finns idag o ser vad det verkligen innebär.

Är detta något som Moderaterna vill bygga upp i vårt land då blir jag rädd !!!

Mvh/Morgan Johansson




Hej Morgan!
Tack för ditt e-brev. Mycket riktigt tog jag min sjal över huvudet när jag gick in i
Göteborgs moské efter invigningen
i torsdags. Jag vet sedan tidigare besök i moskéer att man vill ha det så, precis
som alla tar av sig skorna...

Jag är övertygad om att nu när vi har fått en moské i Göteborg kan vi på ett helt
annat sätt diskutera religionernas roll i samhället. I mitt anförande under invigningen
underströk jag vikten av att de aktiva i moskén tar ansvar för utbyte med andra
religioner och samhället i övrigt och att vara med och utveckla den svenska demokratin.

Jag som moderat är övertygad om att kontakt och samtal är att föredra framför alternativet.
Hör gärna av dig igen!







Hej Cecilia o tack för ditt svar...

Jag hade nästan räknat med att jag skulle bli stämplad som nazist när jag mailade dej vilket jag dock ej är !!

Att man skulle ha sjal över sej visste jag dock inte men däremot att man tar av sej skorna...

Men vad jag ville poängtera för dej Cecilia är vad du än gör så har dom sin tilltro till koranen
Det sker ju hundra tals omskolningsresor om året till hemländerna för att ungdomarna ej skall bli försvenskade

Du vet säkert även om att det skickas folk med denna tro för utbilning o göra terror dåd vilket oroar säpo redan
eftersom det skickas mycket från sverige som sedan kommer utbildade tillbaks hit,,,

Deras mål o tro den är så stark så du vet inte vad som händer bakom dessa dörrar världen över....

Något som var mycket intressant det var när en moske besöktes i Sverige utan förvarning med en dold Kamera
Gissa vad som händer jo det kommer 1 man med stege o börjar plocka ned tavlor på väggarna
på bland annat Bin Laden med fler terror ledare tycker du vi skall hedra dessa massmördare som dom plockade ned från väggen,,,,,

Det är det jag är rädd för att deras tro skall ta över vårt land för då spelar det ingen roll om du har sjal
o tar av skorna alla västlänningar är otrogna för vi har en annan religon.....TRO MEJ Cecilia

Ni styr vårt land rakt in i helvetet rent ut sagt om ingen tar tag i verkligheten

min sista fråga har du läst Koranen ???


Mvh/Morgan Johansson