december 19, 2015

Asylcentre brænder i Sverige

Her er et brev fra en TV-kikker i Malmø til kommunalråd Anders Månsson i Bjuv angående
branden på asylcentret i Ekeby. Læs også gerne den tidligere beretning om samme begivenhed:
"Misbrug af børn i Skåne" her på Spydpigen i går.


Jag känner stolthed......


Malmö 17-12-2015

Till Anders Månsson, (s)  kommunalråd i Bjuv

Såg dig i Rapport och Sydnytt igår där du var väldigt ledsen över det brandskadade barackerna som var ämnade för s k ensamkommande flyktingbarn i Ekeby, Bjuvs kommun.

Kan bara beklaga dom materiella värden som gick förlorade i dem misstänkt anlagda branden. Dock känner jag en glädje och det borde du också göra, över att det finns människor som reagerar mot denna parodi som utspelar sig i snart varje kommun med dessa ensamkommande barn som inte är något annat än fullvuxna unga män.

Jag har under min arbetstid på Malmö central sett dessa i hundratal varje gång jag har varit i tjänst och inte en enda av dessa har kunnat benämnas för att vara barn i ordets rätta mening.
Dom sitter i klungor om 10-15 stycken och surfar på sina mobiltelefoner - som dom troligtvis också får bekostade av oss svenska skattebetalare - och röker när dom är utanför vänthallen.
Dom verkar ha ganska trevligt och det verkar inte gå någon nöd på dom. Att dom skulle ha fotvandrat i åratal från Afghanistan till Sverige kan inte vara annat än rena amsagorna och f ö så kommer dom flesta tydligen ifrån Iran där dom har bott i åratal. Alltså är deras påstådda flykt från Afghanistan inte annat än en resa från Iran.

Du sade i TV att dessa barn är vårat ansvar att ta hand om. Jag förstår inte hur det kan vara t ex mitt ansvar att ta hand om främmande människors barn som är bosatta på andra sidan jordklotet och som jag inte har något som helst samröre med. Kan du förklara detta för mig? Dom enda barnen Anders Månsson, som jag har ansvar för, är mina egna och det har jag och min fru gjort ända tills dom flyttade hemifrån och kunde stå på egna ben. Vare sig jag eller någon annan svensk har något som helst ansvar för dessa barn. Särskilt inte när det inte heller är frågan om barn utan om vuxna individer.

Jag tycker att det är en oerhörd fräckhet och inget annat än ett första klassens uppvisande i parasitering när man skickar hit sina "barn" till oss och helt kallt räknar med att vi skall stå för deras uppehälle och utbildning, samt att föräldrar och syskon i förlängningen också skall dyka upp här som s k anhörighetsinvandrare. Ovanstående beteende finns i djurvärlden där göken lägger sina ägg i främmande arters bo och låter dessa uppfostra och föda gökungarna, vilket får till följd att dom ungar som rättmätigt hör hemma i boet knuffas ut. Precis som våra egna ungdomar som p g a bl a din idiotiska inställning och feghet får stå tillbaka på t ex bostadsmarknaden tack vare dom parasiterande s k ensamkommande barnen och deras föräldrars fräckhet.

Så jag känner bara stolthet över dom svenskar som på ovanstående sätt visar att nu får det vara nog med parasiter i form av ensamkommande barn till vårt land. Det räcker nu med alla lögner och falsarier från er politiker och allt skitsnack om våra ansvar och skyldigheter gentemot bluffmakare från snart sagt alla hörn i världen som tar sig hit för att våldföra sig på den välfärd som fortfarande finns kvar.

Att det brinner i planerade flyktingförläggningar, Anders Månsson, är enbart din och andra svekfulla politikers ansvar och skuld!

Du får gärna om du kan publicera och använda detta mail precis som du vill med min underskrift. Jag står för vartenda ord jag skrivit och jag skriver under med mitt namn precis som jag alltid gör med allt som jag skriver och skickar till folk.

GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR !
Sandor Herold, Malmö