Sveriges TV kører på fuldt drøn videre dag efter dag med propaganda for muslimske "flygtninge", usynlige "terrorister" og masser af trætte børn, hvis forældre åbenbart satte dem i verden uden tanke på, hvem der skulde forsørge dem. Udvandrere tager normalt sin livsstil med sig og svensk TV rækker gerne islam en hjælpende hånd, selvom islam vil bekæmpe svensk kultur. TV-nyhederne viste i dag, hvordan to svenske modefirmaer, - den ene H&M, driver reklamekampanjer for muslimske kvindedragter med tørklæder - uden mindste forståelse af, hvad de er i gang med! Desværre er det ikke ualmindeligt, at erhvervsfolk tænker alt for lidt på de negative følger, deres indsats kan have. Den muslimske kvindeopfattelse, at kvinden er en anden klasses skabning, som ikke har nogen selvstændig rettighed, men er underlagt Adams vilje skal indarbejdes hos svenskerne, så de kan integreres blandt deres nye landsmænd.
Der er dog endnu i universitetsbyen Umeå en modig mand, Devin Rexvid, med gode kundskaber om islams "kultur", som vover at tale de islamvenlige, vildfarne eller ligeglade politikere og medier imod. Devin Rexvid, doktorand i socialt arbete vid Umeå universitet, mener at tørklædet i modereklamer vil godtage kvindeundertrykkelse og blive en hån mod dem, der tvinges til at bære tørklæde.
- Modefirmaerne har et socialt ansvar. De skal absolut ikke være med til at fremme et så kontroversielt klædningsstykke som tørklædet. Det fører til at acceptere kvindeunderrtrykkelse i det offentlige rum, siger Devin Rexvid.
Den store butikskæde, Åhlèn, har ingen moralske problemer.
Kilde: SVT nyheterna "Rapport" 19.9.2015,